piątek, 25 marca 2016

TROCHĘ Z INNEJ PRESPEKTYWY

Większość pewnie widzi i myśli o swoim życiu tak: Skończę szkołę, wezmę ślub, założę rodzinę...
Ale czy, aby na pewno tego chcesz? Odwołuję, się trochę do poprzedniego postu w którym mówiłam o spełnianiu marzeń i o nie poddawaniu się. Chodzi mi o to, że pewnie wiesz, że twoje życie będzie tak wyglądało. Nie mówię, że to jest złe, ale chodzi mi o to żeby twoje życie bardziej urozmaicić, a jak? Już wam mówię
Życie masz tylko jedno i wykorzystaj je jak najlepiej. Rób to co ci sprawia największą przyjemność. Jak chcesz być doktorem i sprawia ci to przyjemność to rób to, ale najpierw zanim zdecydujesz się na to, na te studia to przemyśl swoją decyzję dwa razy czy aby na pewno chcesz to robić przez większość swojego życia. Najgorzej jak się okaże, że ta cała ciężka praca pójdzie na marne. Zawsze baw się. Życie powinno być dobrą zabawą. Staraj się, aby twój dzień każdego dnia był inny. Spójrz trochę z innej perspektywy np. na nadchodzący tydzień. Może spędzisz go inaczej niż zwykle. Postaw sobie kilka wyzwań. Wyznacz cel na jutrzejszy dzień. Jeśli masz pomysł na dwa cele to rzuć monetą. Jeśli jednak nie będziesz zadowolony z tego co wylosowałeś to już wiesz, że ta druga opcja bardziej przypada ci do gustu i już masz wyznaczony cel. Bądź wytrwały w swoich postanowieniach. Po prostu życzę dobrej zabawy haha :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Zależy mi na prawdziwych czytelnikach
Jeśli mój blog wam się podoba to zaobserwujcie go
Weryfikacja obrazkowa włączona