środa, 23 marca 2016

"NIE UDA MI SIĘ"

 Czasem możesz je dostrzec nawet w najmniejszych rzeczach. Są wszędzie dookoła nas. Nawet już jutro twój dzień może wyglądać inaczej, a to tylko przez jedne słowo, przez jedną chwilę, nawet przez jeden szczery uśmiech... Mowa o marzeniach

 Czasem aby wyznaczyć sobie cel do którego chcemy dążyć jest nam bardzo łatwo. Czasem, aby dojść do sukcesu musimy "stanąć na palcach", ale poco, skoro i tak nam się nie uda. No właśnie... Człowiek jest tak
 pesymistycznie nastawiony do swoich marzeń, że praktycznie wcale ich nie ma, bo wie, że nie da rady. Przyznam się, że nawet ja tak mam, ale nie z rezygnowaniem z marzeń, tylko jestem pesymistycznie nastawiona do testów, kartkówek. Uczę się na nie, ale wiem, że mi się nie uda (mówię tu o niektórych przedmiotach) Do niektórych potrzebuje więcej nauki lub do tego przysiąść, że już się nastawiam, że mi nie wyjdzie. A tu się okazuje, że wcale nie poszło mi tak źle. I jeśli uważasz, że nie masz wielkich marzeń, to niech twoim marzeniem będzie napisanie na dobrą ocenę jakiegoś sprawdzianu z przedmioty który niespecjalnie lubisz. Kiedy już masz cel np. chcesz zostać kucharzem. A potem chcesz być coraz lepszym. I gdzieś tam w środku chciałbyś osiągnąć jeszcze wieli sukces nisz masz. Chcesz mieć swojego bloga, swój program telewizyjny. No i czemu nie? Dlaczego do tego nie dążysz. Bo się poddajesz. Twierdzisz, że ci nie wyjdzie i myślisz, że masz bardzo dużo przeszkód, ale jedyną największą przeszkodą jesteś ty sam. Sam siebie ograniczasz, a przecież tak bardzo chcesz, tak bardzo chcesz osiągnąć swój wymarzony cel... To dlaczego się poddajesz? Nie mówię, że to jest proste, bo nie jest. Sama o tym dobrze wiem, ale zawsze, ale to zawsze dąż do celu z uśmiechem, bądź radosny z tego co już osiągnąłeś i idź dalej do przodu... Zawsze.

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz!
Zależy mi na prawdziwych czytelnikach
Jeśli mój blog wam się podoba to zaobserwujcie go
Weryfikacja obrazkowa włączona