czwartek, 17 marca 2016

MOJE URODZINY

Hejka! Przepraszam was bardzo, że nie było postów. To, że nie dodaje postów nie znaczy, że skończyłam z blogiem ;) Uwielbiam dla was pisać i sprawia mi to wielką przyjemność.
Także no... Dzisiaj 17 marca obchodzę swoje urodziny i kończę 14 lat.


 Dzisiaj taki krótki post, ale obiecuję wam, że będą dużo dłuższe. Ponieważ tematy na posty mam. Ale idą święta, coraz lepsza pogoda i mam nadzieję, że uda mi się coś w tym czasie wstawić. Pisanie tutaj to moje hobby. Bardzo was proszę abyście zajrzeli na mojego instagrama, ponieważ właśnie tam dowiadujecie się, że jest nowy post. Już pisałam to dużo razy, ale przypomnieć nie zaszkodzi. Hastagi typu: #już#jest#nowy lub #wbijać#omnż. świadczą o nowej notce. Tak wiem zanudzam :p

Papa, do następnego :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Zależy mi na prawdziwych czytelnikach
Jeśli mój blog wam się podoba to zaobserwujcie go
Weryfikacja obrazkowa włączona