czwartek, 25 lutego 2016

"IDZIE WIOSNA"

No i witam się z wami znowu. Powoli kończą mi się ferie i wracam do szarej rzeczywistości... Już była prawie wiosna. Już słońce świeciło.Teraz gdy wyjrzę przez okno to widzę szare brzydkie niebo. Brzydką pogodę... No i oczywiście deszcz. Wczoraj byłam u autorki bloga którego podam wam na końcu. Wraz z moją przyjaciółką Natalią skorzystałyśmy z ładnej pogody i wyszłyśmy z domu, aby zrobić zdjęcia.

 
Już za niedługo wiosna jedna z moich ulubionych pór roku. Gdybym nie była uczulona na pyłki,to byłoby wprost idealnie. Zdejmiemy kurtki, szaliki, czapki. Będzie coraz cieplej i to mnie cieszy. Ładna pogoda równa się więcej zdjęć :) Niby do wiosny jeszcze czas, ale myślałam, że jak już raz zaświeci słońce to tak będzie cały czas, aż do wiosny. No przynajmniej myślałam, że nie będzie padał śnieg.

Czy tylko ja czekam z utęsknieniem na wakcje? Czasem myślę, że moje notki nie mają sensu... No bo może i tak jest. Lecz co dnia liczba wyświetleń wzrasta. Może i mojego bloga czyta tylko 15 osób, ale to nie zmienia faktu, że i tak bardzo lubię to robić...:)




Blog Natali
Mój instagram @maniuulaa
 Papa :*

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz!
Zależy mi na prawdziwych czytelnikach
Jeśli mój blog wam się podoba to zaobserwujcie go
Weryfikacja obrazkowa włączona