środa, 17 lutego 2016

DIY #2

Hejo! Dzisiaj przygotowałam dla was bardzo fajne (ta skromność) DIY! Dziś pokażę wam jak zrobić kieszonkę w swoim zeszycie na różne sprawdziany, kartkówki, wypracowania lub inne rzeczy które ułatwią wam napisanie wcześniej już wymienionych. Myślę, że większość już wie o co chodzi i, że wie o jaką tak dokładniej kieszonkę mi chodzi. Ale już nie przedłużając zaczynamy :D !

PS
Przepraszam za świało

• Pierwszym krokiem jest wybranie sobie rzeczy jakich potem użyjecie do ozdobienia naszej kieszonki np.kwiatków, słoneczek, kółeczek czy co tam chcecie :) W moim przypadku to emoji ☺


• Powybierałam sobie różne emoji, a następnie wydrukowałam różowy papier i nasze emotikony



• Obcięłam różowy papier w poprzek i przykleiłam go kolorową taśmą do zeszytu

• Powycinałam emoji, przyłożyłam do kartki i przykleiłam je dwustronną taśmą klejącą. Oto efekty.

Mi się ona osobiście bardzo podoba. Nie musicie oczywiście robić wszystkiego tak jak ja. Poeksperymentujcie. Myślę, iż jest to przydatne ponieważ wszystkie wypracowania, notatki, sprawdziany nie wylatują wam z zeszytu tylko są w jednym miejscu :) Nie mogę się doczekać kiedy wstawię tu w końcu jakiegoś lookbooka! UWAGA! Następuje dodanie hasztagów. Również będę używała #już#jest#nowy, ale dodam jeszcze takie ---> #jest#nowy#omnż <------ ten oto tu skrót oznacza (jakby ktoś się nie kapną)
Oto Moje Nastoletnie Życie. Życzę miłego wieczoru. 
Zapraszam was na bloga ---> naszekulinarnezycie.blogspot.com świetne przepisy które autorka tego bloga sama wykonuje ;)
Papa do następnego :*

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz!
Zależy mi na prawdziwych czytelnikach
Jeśli mój blog wam się podoba to zaobserwujcie go
Weryfikacja obrazkowa włączona