niedziela, 14 lutego 2016

SPACER

Hejka. Przepraszam was za długa nieobecność i dzisiaj przychodzę do was z taki małym kolejnym postem o docenianiu tego co się ma oraz o tym żeby dbać o otaczający nas świat :)

Już możemy powoli szykować stroiki wielkanocne ponieważ mamy baźki i inne piękne znaleziska :-)
W sumie to ciężko to nazwać znaleziskami... To tylko kilka gałązek. Ale potem z nich są piękne bukiety i to właśnie one stroją mój dom na Święta Wielkanocne! Efekty są naprawdę fajne :D








Dobrym spędzeniem czasu z rodziną jest wybranie się do lasu. Wiem... Może to brzmi trochę dziwnie, ale my dzisiaj wybraliśmy się na na spacer i "ukradliśmy" "trochę" baźków właśnie, aby zebrać je na stroik. Myślę, że w niedziele większość z was ma czas. Bardzo fajnie się chodzi po lesie i spaceruje. Robi zdjęcia pięknym widokom. Czas spędzony z najbliższą rodziną. Można po żartować, po wygłupiać się i odprężyć. Las jest naprawdę piękny, Czasem w nim nie widzimy nic wielkiego... Ale trzeba się uważnie przyjrzeć, żeby wychwycić coś pięknego...

Przepraszam za takie pochyłe zdjęcia... Muszę się tego oduczyć :D
W okolicach mojego miasta jest zalew. Właśnie tam znajduje się to miejsce. Czasem magiczne...? Każde miejsce jest trochę magiczne... Tylko musimy to dostrzec, a czasem nam trudno. Ach... Te moje przmyślenia. Hihi :D

Ktoś może sobie pomyśleć : To tylko drzewa!

Lecz wy tam nie byliście i nie widzieliście. Lasy są bardzo piękne. Nawet jeśli to tylko drzewa. I teraz powrót do mojego posta o ekologi... Dbajmy o nie, bo kiedyś im nam może zabraknąć, a dobrze wiecie, że zmierzamy w dobrym kierunku.
"Ale przecież ja sam nic nie zdziałam"
Sam... Może nie... Ale jeśli ty postanowisz być dla środowiska dobry, i ktoś jeszcze...i... kilka innych osób, to jesteśmy już o krok bliżej niż byliśmy wczoraj...

Jeszcze raz przepraszam za pochyłe zdjęcia...


Tę "magię" tak jak już mówiłam, wystarczy dostrzec. A może po prostu wystarczy tylko przechylić aparat? Hihi



Wpadajcie na insta ---> @maniuulaa. Przypominam jeszcze raz, że jeśli pojawią się chasztagi #już#jest#nowy to na blogu czeka na was nowa notka! Miłego wieczoru! A ja już mam ferie! <3
Papa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Zależy mi na prawdziwych czytelnikach
Jeśli mój blog wam się podoba to zaobserwujcie go
Weryfikacja obrazkowa włączona