środa, 29 czerwca 2016

"NAUKA PRZEZ WAKACJE"?

Witam was już oficjalnie w wakacyjnym poście który jest trochę nie na miejscy ponieważ będziemy mówić o... o nauce?! No nie do końca tak. Zostańcie ze mną dłużej, a myślę, że go wykorzystacie.
Moja mam wpadła na ten pomysł. Chodzi tu oto, że na półce, możecie również na lampce, tam gdzie będzie się to wam rzucać w oczy przyklejacie kolorowe karteczki, a na nich zapisujecie np. 5 słówek z angielskiego, lub innego języka. Możecie tam zapisać oczywiście co chcecie, ale z jakiegoś przedmiotu, który np. nie za bardzo wam idzie, lub z którego chcecie umieć więcej.

1.Przygotowanie potrzebnych rzeczy
Jak widzicie potrzebne wam będą nożyczki(przepraszam za ich wyglą :c), taśma klejąca, dlugopis, oraz nasze kolorowe karteczki.
2.Napisanie na naszych karteczkach potrzebnych nam rzeczy
Na fioletowej karteczce napisałam sobie 5 słówek po francusku
 A na żółtej mam napisane 5 słów po angielsku
3. Ostatnim punktem jest tylko przyklejenie kartek z do ,tak jak już mówiłam, półki, lampki, do miejsca gdzie będziemy to dobrze widzieć.
Kto zauważył nowy wygląd bloga ^^? I jak? podoba wam się. Koniecznie mi napiszcie w komach co o nim myślicie
Mój ig. aleksandra.manka

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz!
Zależy mi na prawdziwych czytelnikach
Jeśli mój blog wam się podoba to zaobserwujcie go
Weryfikacja obrazkowa włączona