wtorek, 14 czerwca 2016

MOBILIZACJA, KONIEC ROKU SZKOLNEGO

Wielkimi krokami zbliża się mój jeden z ulubionych okresów. Jak już pewnie mogliście się domyślić to wakacje. Już za mniej niż 2 tygodnie jest zakończenie roku szkolnego. W końcu można będzie oderwać się od rzeczywistości i cieszyć się wolnymi chwilami.W tym okresie. Okresie czerwcowym nie mam już żadnego zapału do nauki. Wszyscy wiedzą co nas za niedługo czeka. Koniec roku szkolnego.
 Już w piątek mają być wystawione oceny, a w ten sam dzień jeszcze mam sprawdzian francuskiego"świetnie" Kompletnie nie mam chęci, ani zapału do nauki, ale w tym przypadku trzeba być zwartym do działania bo ten sprawdzian może świadczyć o mojej ocenie. I tak jest z większością przedmiotów szkolnych. Kiedy tylko nadchodzi koniec roku wszyscy na zabój chcą coś poprawić. Jakiś sprawdzian który był pisany miesiąc temu. Tak nagle na koniec roku wszyscy chcą mieć dobre oceny, a w całym roku szkolnym po prostu o to nie dbają. Brakuje mobilizacji i chęci.

Czasem niektóre oceny końcowe jak i na półrocze nie są sprawiedliwie wystawione. Na przykład dostałeś ocenę taką jak twój kolega/koleżanka pomimo tego, że tak naprawdę jesteś lepszy z danego przedmiotu i więcej umiesz i rozumiesz. Pani z matematyki waha się z moją oceną na koniec roku. Jeśli też masz taką sytuację ze swoim nauczycielem to musisz go przekonać i podać właściwe argumenty dlaczego zasługujesz na taką ocenę, a nie inną. Najlepiej całkowicie uniknąć takie oto sytuacji i walczyć ze zdobywaniem dobrych stopni od samego początku roku szkolnego. Niestety brak, również mi, dużej mobilizacji.
Mój ig. @aleksandra.manka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Zależy mi na prawdziwych czytelnikach
Jeśli mój blog wam się podoba to zaobserwujcie go
Weryfikacja obrazkowa włączona