sobota, 4 czerwca 2016

"JAK TEN CZAS SZYBKO LECI"

Już za niedługo wakacje. Jeszcze tylko ostatnie poprawki. Ostatnie kartkówki sprawdziany. Zdobywanie dobrych ocen. To wszystko niesamowicie mi szybko minęło. Pamiętam jak "przestraszona" byłam 31 sierpnia bo wiedziałam, że pójdę do nowej szkoły. Pamiętam również rozpoczęcie roku i poznawanie nowych osób.
Myślę, że każdy z nas odlicza do wakacji. I pomyśleć, że już jedną nogą jestem w drugiej klasie gimnazjum. Ten rok niesamowicie mi szybko minął. Pewnie będzie jeszcze inny tego typu wpis kiedy będzie początek wakacji. Chciałabym widzieć czego ode mnie oczekujecie. Jakie posty chcecie? Jakie tematy poruszyć. Proszę napiszcie mi na instagramie lub na fb w wiadomości prywatnej. Jest to naprawdę ważne.
Jeśli mój blog wam się podoba to zaobserwujcie go i mojego ig. @aleksandra.manka

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz!
Zależy mi na prawdziwych czytelnikach
Jeśli mój blog wam się podoba to zaobserwujcie go
Weryfikacja obrazkowa włączona