niedziela, 23 kwietnia 2017

COME BACK?

No to tak... Już naprawdę dużo o tym myślałam czy wrócić.
No i jak widać jestem. Bardzo chciałabym regularnie wychodzić na zdjęcia, ale nie mam na to zwykle czasu, lecz to dla mnie nie jest usprawiedliwieniem. Mam pomysł na następną notkę i nie wiem jak to wyjdzie i czy wypali, ale myślę, że dam radę. Może powiem wam co u mnie. Tak szczerze to niewiele się zmieniło, w sumie to nic. Jestem cały czas tą samą osobą. Znów zmieniłam wygląd na blogu, ale cały czas szukam swojego stylu. Jak na razie jest taki zwykły i klasyczny. Myślę, że ten minimalizm przypadnie wam do gustu. Przepraszam za marną jakość zdjęć. Po przesłaniu straciły na jakości którą posiadały. Pamiętajcie. Nie ważne ile mnie nie będzie... I tak postaram się wrócić.
Mój ig: @aleksandra.manka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Zależy mi na prawdziwych czytelnikach
Jeśli mój blog wam się podoba to zaobserwujcie go
Weryfikacja obrazkowa włączona