środa, 5 października 2016

NOWY ROK SZKOLNY

Witam was po krótkiej przerwie. No więc zaczął się rok szkolny 2 klasa gimnazjum i zwykła codzienna rutyna.

Czuję, że w tym roku szkolnym jestem bardziej zorganizowana. Doszły mi dwa nowe przedmioty. Czuję, że idzie mi lepiej w nauce o w tym roku szkolnym chcę mieć dobą średnią i dobrze się uczyć. To nie być taka obietnica jak w tamtym roku szkolnym.Tym razem chcę naprawdę wziąć się za siebie. Jutro mam sprawdzian z geografii także za chwilę muszę siadać do książek. Chciałabym żeby było więcej sesji na dworze, ale nie będzie tu tylko sesji zdjęciowych. Mam już pomysły na dwie następne notki i mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować. Trzymajcie kciuki. Doszły mi dwa zajęcia dodatkowe. Chórek szkolny oraz chodzę na treningi badmintona. Uwielbiam robić obydwie te rzeczy. Nigdy nie byłam jakoś chętna żeby chodzić na treningi czegoś. Mam tu namyśli sport. Natomiast badminton bardzo mi się spodobał i jakby była taka opcja to chciałabym żeby były częściej niż jeden raz w tygodniu.  Dzisiejsza notka jest na spontanie i nie wiem o czym mam pisać. To był tylko takie krótki wstęp rozpoczynający już pisanie postów w nowym roku szkolnym. Jeśli macie pomysły to proszę kliknąć tu i tu. Zapraszam do obserwowanie mojego bloga bo to by mnie bardzo zmotywowało!

mój ig. aleksandra.manka

5 komentarzy:

  1. Ja też w tym roku mam zamiar naprawdę wziąć się w garść ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w nauce, ładne zdjęcia.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w szkole! Bardzo ładne zdjęcia. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. masz przepiekny kolor wlosow jak i cala twoja uroda jest niezwykle oryginalna!
    co powiesz na wspolna obs? ja juz i to z wielka checia ;3

    zapraszam na nowy post, odwdzięczam się za każdą obserwację
    http://justemsi.blogspot.com/2016/10/pastels-jacket-boyfriend-jeans-style.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Zależy mi na prawdziwych czytelnikach
Jeśli mój blog wam się podoba to zaobserwujcie go
Weryfikacja obrazkowa włączona