środa, 31 sierpnia 2016

KRAKÓW

Witajcie. 27 sierpnia byłam z moją mamą i siostrą w Krakowie. To był naprawdę cudowny dzień i dużo pozwiedzałyśmy. Miałyśmy wyjazd z pod naszego domu ok 6.30. Dojechaliśmy do jednego miejsca z którego autobusem z innymi nieznanymi nam ludźmi pojechaliśmy do Krakowa. Podróż zajęła nam z jakieś 1,5 h, ale jeszcze w międzyczasie przespałam się.
 Można to tak ująć, że głównym celem naszej podróży był Dziurawy kocioł no i wypicie kremowego piwa które jest naprawdę przepyszne.

po prawej stronie jest kremowe piwo.
No i mam jeszcze dużo innych zdjęć Krakowa także zapraszam.








Poszłyśmy zjeść zapiekanki, ale kiedy drugi raz będziemy w Krakowie raczej tego już nie powtórzymy. Były bardzo duże, ale za to i smaczne.





4 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia zrobiłaś w Krakowie! Ja byłam w tym mieście jako mała dziewczynka i muszę przyznać, że niewiele pamiętam. Pozdrawiam! xx
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia zrobiłaś w Krakowie! Ja byłam w tym mieście jako mała dziewczynka i muszę przyznać, że niewiele pamiętam. Pozdrawiam! xx
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Zależy mi na prawdziwych czytelnikach
Jeśli mój blog wam się podoba to zaobserwujcie go
Weryfikacja obrazkowa włączona