sobota, 19 grudnia 2015

ŚWIĄTECZNY NASTRÓJ

Hej. Przepraszam was, że nie dodawałam postów, ale coś było chyba z kartą graficzną lub z ekranem... Miałam tą notkę zrobić już dawno. No już nie ważne! Wracając od tematu. Dzisiejsza notka będzie o tym jak wprowadzić świąteczny nastrój do twojego domu lub pokoju. Oto kilka pomysłów :-)


Niedawno mieliśmy klasowe mikołajki. Między innymi dostałam taką ładną świecącą choinkę. Teraz stoi mi na biurku.















Również dobrym sposobem jest wbijanie do pomarańczy goździki. Potem jest bardzo ładny zapach oraz bardzo ładnie to wtedy wygląda. Zawsze co roku na święta robię właśnie takie pomarańczę.

Jeśli śledzicie mojego instagrama to mogliście zauważyć, że dodałam tam zdjęcie ozdobny tasiemek właśnie do dekorowania różnych rzeczy. Ja akurat udekorowałam wszystkie moje rzeczy do szkoły (te co mogłam i te które wyglądają fajnie w ozdobnej tasiemce). Mam baaardzo świąteczny piórnik :-D














Dobra to już tyle na dziś :) Mam nadzieję, że ta notka wam się spodobała. Koniecznie zostawcie komentarz  co o tym myślicie. Może macie swoje własne pomysły na w prowadzenie takiego małego nastroju świątecznego. Oczywiście choinka ozdoby stroiki... Ale ta notka była o tym żeby tę całą harmonię świąt wprowadzić w twoim małym otoczeniu ;-) Mój instagram @maniuulaa. Wbijajcie. Wesołych Świąt!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Zależy mi na prawdziwych czytelnikach
Jeśli mój blog wam się podoba to zaobserwujcie go
Weryfikacja obrazkowa włączona