niedziela, 27 grudnia 2015

WINTERLICIOUS TAG

Hej! Dziś zapraszam was na tag Winterlicious tag! Zima to jedna z moich ulubionych pór roku. W tym tagu będę odpowiadała na pytania dotyczące zimy. Także nie przedłużając zaczynamy!

Ulubiony zimowy lakier do paznokci
 te lakiery dostałam na święta. Bardzo podobają mi się te kolory. Neonowe zostawione są na lato :) Na zimę lubię właśnie coś w tym stylu.










Ulubiony zimowy produkt do ust


To jest to co prawie zawsze używam na zimę(ten biały błyszczyk dostałam pod choinkę) eos, soft lips oraz zwykły balsam do ust bananowy.












Najczęściej ubierana część garderoby w zimie.
Sama nie wiem. Kurtka, szalik i czapka. Ostatnie dostałam pod choinkę taki super sweterek w morskim kolorze. Jest bardzo miękki xd Bardzo ładny i wygodny. Polubiłam go i myślę, że również coś w stylu takich sweterków jest bardzo fajne jeśli chodzi o zimę.

Ulubiony świąteczny film 
Lubię oglądać Kevina, super filmem jest film pt.: "Listy do M" widziałam pierwszą część i się nie zawiodłam. Również godnym polecenia filmem jest "Kudłaty Zaprzęg", "Święta Last Minute". Jest bardzo dużo świątecznych fajnych i godnych polecenia świątecznych filmów. Napisałam wam te które pamiętam :)

Ulubiona świąteczna piosenka
Bardzo lubię "Last Christmas", "All I Want for Christmas Is You", "Merry Christmas Everyone", "Marry Do You Know" i wiele innych baardzo fajnych piosenek świątecznych ;D

Ulubiona zimowa potrawa 
Pierniczki <3 Hehe xd A jeśli chodzi o wigilijną to zupa rybna i karp. Mniam!


Ulubiony napój na chłodne dni
Bardzo lubię herbatę. Najlepiej zwykłą z cytryną i na przykład z jednym goździkiem. Ogólnie jestem trochę herbatoholiczką  xd Pije dużo herbat


No i to już na tylę! Dzięki, że przeczytaliście ten post. Mam już prawie 700 odsłon! Hehe. Pamiętajcie, jeśli śledzicie mnie na nstagramie to przypominam, że kiedy jest nowy post to zdjęcie jest oznaczone hasztagami #już#jest#nowy. Wtedy wiecie, że na blogu czeka na was nowy post :) Miłych ferii. Mój instagram @maniuulaa. Wbijajcie. papa :*








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Zależy mi na prawdziwych czytelnikach
Jeśli mój blog wam się podoba to zaobserwujcie go
Weryfikacja obrazkowa włączona