sobota, 30 lipca 2016

OGRODY

 W dzień zakończenia roku szkolnego lub nawet kilka tygodni przed tym wiedziałam, że te wakacje będą najkrótsze w moim życiu. Jeszcze dosłownie dwa dni lipca. Kiedy to wszystko przeleciało? Nie mam pojęcia..
Czasem tak sobie myślę, że fajnie by było gdyby wakacje trwały 3 miesiące. Według mnie te 2 to jak najbardziej za mało. Jeszcze miesiąc przed nami więc pamiętajcie aby ani jednego dnia nie zmarnować. Spotkania z przyjaciółmi wypady na miasto, nocowania, wycieczki, wyjazdy. I to wszystko ma się zmieścić w te dwa miesiące? Bardo śmieszne. No dobra, ale do rzeczy. Dzisiaj byłam z rodzicami... w takim jakby parku w którym znajdowały się ogrody. Były ogród angielski, japoński, wschodzącego słońca no i wiele innych. No, a pierwsza myśli-trzeba zabrać aparat i porobić zdjęcia! No i tak też się stało. Nie wszystkie można powiedzieć były tak bardzo pozowane. Jeszcze inne zdjęcia możecie zobaczyć na moim instagramie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Zależy mi na prawdziwych czytelnikach
Jeśli mój blog wam się podoba to zaobserwujcie go
Weryfikacja obrazkowa włączona